|
کدخبر: 164481

واکنش پلیس درباره ویدئوی کامیون شیر در تهران + فیلم

رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری ۳ نفر خبر داد که در یک خودرو حمل لبنیات در حال پر کردن بطری‌های شیر با آب در یکی از خیابان‌های تهران بودند.

حوادث

سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای پایتخت اظهار داشت: به دنبال انتشار یک کلیپ از یک خودرو حمل لبنیات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو در خصوص پر کردن بطری‌های شیر با آب و پلمپ مجدد بطری‌ها، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان این پلیس ضمن شناسایی افراد مرتبط با موضوع، تعداد ۳ نفر از این اشخاص به پلیس فتا تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ معظمی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد هر ۳ نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بودند و تمام بطری‌های شیر که در ویدئو مشاهده می‌شود، به عنوان محصولات مرجوعی و تاریخ‌گذشته بوده و این افراد قصد داشتند با اضافه کردن آب به آنها و افزایش تعداد بطری‌ها از شرکت تولیدکننده‌ی این محصولات سوءاستفاده کنند.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است هیچکدام از این بطری‌های پرشده در بین شهروندان توزیع نشده و این افراد تنها ساعاتی پس از این اقدام توسط پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی در راستای بررسی نهایی پرونده ادامه دارد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها