|
کدخبر: 125032

توهین عجیب شرکت میهن به آتش‌ نشانان/ تفتیش بدنی فرشتگان نجات

جلوی درب خروجی شرکت میهن در کمال ناباوری افرادی که لباس شخصی هم به تن داشتند جلوی خودرو ما را گرفتند و گفتند باید هم خودرو و هم لباس‌های ما را به صورت کامل تفتیش کنند!

حوادث توهین عجیب شرکت میهن به آتش‌ نشانان/ تفتیش بدنی فرشتگان نجات

 آتش سوزی در کارخانه شهر لبنیات متعلق به شرکت میهن در جنوب اسلامشهر جاده شورآباد از ساعت ۱۸ یکم مهر ماه (سه شنبه) اتفاق افتاد. خودروهای آتش نشانی از شهر‌های اطراف برای خاموش کردن حریق اعزام شدند. همچنین نیرو‌های خدمات شهری و نیروی انتظامی هم در محل حادثه حاضر شدند. پس از اطفا حریق اما اتفاق عجیبی رخ داد که چند روزی است در شبکه‌های اجتماعی درباره آن صحبت می‌شود. بازرسی و تفتیش خودروهای آتش نشانی و سرنشینان آنها!

خبرنگار گسترش نیوز پس از جست‌وجویی کوتاه به شماره تماس یکی از آتش‌نشانان حاضر در محل دست پیدا کرد.  آقای مسلم.م از آتش نشانان ایستگاه مرکزی ۱۰۱ که در زمان وقع حریق به محل حادثه اعزام شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار گسترش نیوز اعلام کرد: یکم مهرماه، ساعت ۱۹.۳۰ در جریان حادثه آتش سوزی قرار گرفتیم و با خودرو تانکر آب، به شرکت لبنیاتی میهن اعزام شدیم. ظاهرا انبار مربوط به مواد پلاستیکی (ظروف یکبار مصرف) این مجموعه دچار حادثه شده و متاسفانه حجم گسترده‌ای از آتش را باید مهار می‌کردیم.

وی تصریح کرد: پس از ساعت‌ها تلاش همکارانم، در نهایت حریق مهار شده و از پیش‌روی آن در دیگر بخش‌های شرکت جلوگیری به عمل آمد. بلافاصله وسایل را جمع کردیم و سوار ماشین شدیم تا به ایستگاه آتش‌نشانی برگردیم. جلوی درب خروج در کمال ناباوری افرادی که لباس شخصی هم به تن داشتند جلوی خودرو ما را گرفتند و گفتند باید هم خودرو و هم لباس‌های ما را به صورت کامل تفتیش کنند!

آتش نشان ایستگاه مرکزی ۱۰۱ با ابراز ناراحتی از این اقدام ادامه داد: ما باور نمی‌کردیم که پس از این همه تکاپو برای مهار آتش در یک شرکت، توسط کارمندان همان شرکت بازرسی بشویم. واقعا در آن انبار چیز ارزشمندی برای سرقت نبود و اگر هم بود، ما آتش نشان‌ها برای دزدی کردن به آنجا نرفته بودیم. اما به هر حال افرادی که جلوی درب خروج بودند، همه بخش‌های خودرو و لباس‌های مارا به طور کامل گشته و پس از آن که چیزی پیدا نکردند، به ما اجازه خروج داده شد.

وی همچنین اظهارکرد: همکاران من خستگی به تنشان مانده بود و واقعا از این اقدام ناراحت شدند. درحال‌حاضر مشغول تهیه گزارشی از این اقدام توهین آمیز برای مقامات ارشد خود هستیم که به امضای بنده و دیگر همکارانم در ماموریت مذکور، رسیده و امیدوار هستم بتوانیم صدای خود را به جایی برسانیم. از جانمان مایه می‌گذاریم و به هیچ وجه توقع نداریم کسی از ما تشکر کند اما اینکه اینگونه تحقیرمان کنند واقعا باعث دل‌مردگی و ناراحتی خواهد بود.

ارسال نظر