|
کدخبر: 120436

دختر تهرانی با کابل شارژر مادرش را کشت

دختر ۱۴ ساله که همیشه سرگرم فضای مجازی و چت با دوستانش بود در یک لحظه با سیم شارژر موبایل دست به قتل مادر جوانش زد.

حوادث دختر تهرانی با کابل شارژر مادرش را کشت

ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه جمعه ۱۴ شهریور امسال ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه در جریان مرگ مشکوک زن جوانی قرار گرفتند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مصطفی واحدی در صحنه جرم حاضر شوند.

کارآگاهان با حضور در طبقه سوم ساختمان در منطقه پیروزی با جسد مریم ۴۰ ساله که به طرز مرموزی به کام مرگ فرو رفته بود روبرو شدند و مشخص شد دختر ۱۴ ساله این زن که مژگان نام دارد ماجرای مرگ مادرش را به اورژانس گزارش کرده و در ادامه تیم پزشکی با توجه به مرموز بودن مرگ این زن پلیس را با خبر کرده اند.

نخستین سرنخ از یک جنایت

کارآگاهان در بررسی های ابتدایی یکی از کارکنان اورژانس را که به مرگ زن جوان مشکوک بود هدف تحقیق قرار دادند که وی عنوان کرد دختر ۱۴ ساله در تماس با مرکز اورژانس اعلام کرد که مادرش بیهوش درآشپزخانه روی زمین افتاده و درخواست کمک کرد که ما به محل اعزام شدیم و در بررسی ابتدایی مشخص شد که مادر جوان به کام مرگ فرو رفته اما در بررسی جسد با آثار خراشیدگی و کبودی روی گردن زن ۴۰ ساله روبرو شدیم که مشکوک به نظر می رسید.

تیم پزشکی قانونی در صحنه جرم در بازرسی بدنی جسد با شیاری روی گردن مریم روبرو شدند که نشان از آن داشت که وی بر اثر خفگی و فشار روی عناصر حیاتی گردن به کام مرگ فرو رفته است.

با جنایی شدن این پرونده، کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که مریم و شوهرش از چندی قبل با هم اختلاف داشته و درگیری و مشاجره های لفظی زیادی با هم داشته اند و آخرین بار چند روز قبل با هم درگیر شده و از آن روز به بعد دیگر کسی صدای درگیری آنها را نشنیده است.

اختلاف زوج جوان

همین کافی بود تا شوهر مریم دستگیر شود و وی در بازجویی ها گفت: ۲۰ سال قبل با مریم ازدواج کردم و سالها با هم زندگی خوب و آرامی داشتیم و صاحب یک فرزند به نام مژگان شدیم اما از چندی قبل با هم اختلاف پیدا کردیم و به همین خاطر برخی اوقات با هم مشاجره لفظی داشتیم اما درگیری مان آنقدر شدید نبود که بخواهم دست به قتل همدیگر بزنیم و حتی به خاطر دخترمان از هم جدا نشدیم.

مرد جوان ادامه داد: ۲۰ روز قبل بعد از آخرین درگیری مان همراه دخترم مژگان از خانه بیرون رفتیم و با مریم قهر کردم و به خانه مادرم رفتیم و در این چند روز همسرم در خانه تنها بود تا اینکه روز پنج شنبه دخترم که دلش برای مادرش تنگ شده بود از من خواست تا به خانه بازگردد که او را تا نزدیکی خانه رساندم و به خانه مادرم بازگشتم که پس از چند ساعت دخترم با من تماس گرفت و در حالیکه صدایش می لرزید و هراسان بود عنوان کرد که حال مادرش بد شده و از من خواست به خانه بازگردم.

وقتی به خانه مان رفتم دیدم امدادگران اورژانس در جلوی در خانه هستند و عنوان کردند که همسرم فوت کرده ودیگر از چیزی خبر ندارم.

نخستین مظنون پرونده قتل زن تهرانی

کارآگاهان در این مرحله به دختر خانواده مشکوک شدند و احتمال دادند قتل از سوی مژگان صورت گرفت باشد به همین دلیل تحقیقات آغاز شد.

مژگان در تحقیقات به ماموران گفت: پنج شنبه از خانه مادربزرگم به خانه مان بازگشتم و شب با مادرم خوابیدم تا اینکه صبح از خواب بیدار شدم و به خاطر موضوعی با مادرم بحث کردم که مادرم خیلی عصبانی و نارحت شد و قرص خورد و به اتاقش رفت، مادرم وقتی از خواب بیدار شد حالش بد بود و به سمت آشپزخانه رفت و ناگهان بیهوش روی زمین افتاد که در تماس با اورژانس و پدرم در خواست کمک کردم.

کارآگاهان در این مرحله از با توجه به اینکه معاینات پزشکی قانونی نشان از آن داشت که مریم صبح به کام مرگ فرو رفته اما مژگان بعد از ظهر ماجرا را به اورژانس گزارش کرده است دختر نوجوان را هدف تحقیق قرار دادند.

مژگان در این خصوص ادعا کرد وقتی با مادرم درگیر شدیم قرص خورد وبه آشپزخانه رفت که پاهایش سر خورد و روی زمین افتاد، فکر می کردم مادرم به خاطر قرص ها بیهوش شده است و منتظر بودم با گذشت زمان حال مادرم خوب شود اما بعد از چند ساعت وقتی دیدم مادرم به هوش نیامده است با اورژانس و پدرم تماس گرفتم.

تناقض گویی های دختر ۱۴ ساله

کارآگاهان با توجه به تناقض گویی های مژگان احتمال دادند که قتل از سوی دختر نوجوان صورت گرفته است که بازپرس واحدی دستور بازداشت مژگان را صادر کرد و دختر نوجوان پس از ۴ ساعت در بازجویی های پلیسی پرده از راز قتل مادرش برداشت.

مژگان که سعی داشت با صحنه سازی سناریوی قتل را مرگ عادی نشان دهد در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: مادرم همیشه بهانه گیری می کرد و با من بحث می کرد و ایراد می گرفت و به چت کردن یا تماس های تلفنی با دوستانم بهانه می گرفت و مادرم اصرار داشت که همیشه درس بخوانم و کمتر در فضای مجازی باشم اما من با دوستانم در گروه های تلگرامی چت می کردم.

وی افزود: چند روزی بود که در خانه مادربزرگم بودم و دلتنگم مادرم شده بودم و به خانه مان رفتم، شامگاه پنج شنبه داخل خانه در حال چت کردن با یکی از دوستانم در اتاق خواب خانه بودم که مادرم وارد اتاق شد و بر سر همین موضوع با من درگیر شد و بعد از آن به اتاقش رفت.

استرس داشتم و نمی توانستم با آرامش بخوابم و صبح قبل از ساعت ۵ بود که از خواب بیدارم شدم و خودم را با گوشی موبایل و فضای مجازی سرگرم کردم که ناگهان مادرم وارد اتاق شد و گوشی را در دستم دید و دوباره با من درگیر شد و از اتاق به سمت آشپزخانه رفت.

قتل مادر از سوی دختر عصبانی

عصبانی شدم و در یک لحظه سیم شارژر موبایل را برداشتم و به طرف آشپزخانه رفتم و از پشت سیم را دور گردن مادرم انداختم و فشار دادم، مادرم سعی داشت سیم را از گردنش جدا کند و که ناگهان دست و پاهای مادرم شل شد و روی زمین افتاد.

وقتی به خودم آمدم متوجه شدم مادرم به کام مرگ فرو رفته است، ترسیده بودم و چند ساعتی بالای سر جسد مادرم گریه کردم تا اینکه ساعت ۳ ظهر تصمیم گرفتم با صحنه سازی اورژانس و پدرم را با خبر کردم و فکر نمی کردم راز قتل مادرم انقدر زود فاش شود.

مژگان در حالیکه اشک می ریخت گفت: من عصبانی بودم و قصد کشتن مادرم را نداشتم و پشیمان هستم.

بنا بر این گزارش، بازپرس واحدی در این مرحله دستور داد تا دختر نوجوان در اختیار کانون اصلاح و تربیت قرار گیرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا
  • سیاوش ارسالی در

    خسته نباشید به همه زحمتکشان. فقط همیشه ا ین جمله پلیس یا مخصوصن کارآگاهان پلیس د ر یک عملیات پیچیده و ... که در چند ساعت یا یه روز مجرم رو به دام انداختن رو اعصا به . خارج از کشور که نیست یا ما خارجی نی ستیم که فکر میکنید نمی دونیم یه افسر پرو نده و یه سرباز نهایت پیگیر میشن . و تو ا کثر جنایات همون اول میگن فلانی بود این ج مله غریب (کارآگاهان و پیچیده ) رو لطفن ت و ادبیاتتون حذف کنید. مچکر

ارسال نظر