|
کدخبر: 316588

آتش سوزی/آتش نشانی/شهرداری تهران

حریق گسترده در تهران/ ۲ نفر مصدوم شدند

یک انبار در خیابان امیرکبیر تهران دچار حادثه آتش سوزی شد.

جامعه حریق گسترده در تهران/ ۲ نفر مصدوم شدند

یک انبار در محدوده خیابان امیر کبیر، طعمه حریق شد و در این حادثه، ۲ آتش نشان مصددوم شده اند. لازم به ذکر است که ماموران آتش نشانی بلافاصله بعد از حریق، به محل اعزام شدند.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: حریق گسترده در یک انبار در خیابان امیرکبیر به سامانه ۱۲۵ اتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله ۶ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی و نردبان هیدرولیکی در محل حادثه حضور دارد، ادامه داد: محل آتش سوزی چند باب مغازه در کنار هم چیزی شبیه انبار ایجاد کرده بودند که مملو از پلاستیک و لوازم پلاستیکی بود..

وی ادامه داد: دود حاصل از این حریق از فواصل دور قابل رویت بود آتش نشانان به سرعت عملیات اطفا را آغاز کرده و تاکنون از گسترش آتش جلوگیری شده است

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: کماکان عملیات اطفا ادامه دارد و دو نفر از آتش نشانان دچار مصدومیت شده اند هنوز خبری از مصدومیت و یا تلفات احتمالی نیست و بخش زیادی از آتش خاموش شده است و عملیات همچنان ادامه دارد.

‌اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان امیرکبیر تهران

پلیس راهور پایتخت گفت:  ظهر امروز در محدودۀ خیابان امیرکبیر نرسیده به سعدی یک ساختمان دچار آتش‌سوزی شده است. به‌خاطر به‌وجودنیامدن گره ترافیکی و افزایش حجم خودروها در این مسیر از ساعت ۱۳:۲۰ در خیابان امیرکبیر از تقاطع سرچشمه، قبل  از سعدی محدودیت تردد اعمال شده است.

تلاش آتش‌نشانان برای مهار حریق در خیابان امیرکبیر

ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران گفت:

ساختمان محل آتش‌سوزی انبار پشم شیشه و گل‌های پلاستیکی بود.

دو نفر از آتش‌نشانان مصدوم شدند. میزان خسارات مالی، قابل توجه و زیاد است.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها