|
کدخبر: 315397

تراموا/شهرداری/پایتخت

جزئیات جدید از تراموا/مجوز احداث داده شد؟

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، توضیحات جدیدی را درباره احداث تراموا ارائه داد.

جامعه جزئیات جدید از تراموا/مجوز احداث داده شد؟

علیرضا زاکانی، ضمن اشاره به راه اندازی تراموا، اشاره ای هم به راه اندازی تونل ۱۰ کیلومتری شهید متوسلیان کرد و گفت: پروژه تونل شهید متوسلیان حدود ۱۰ کیلومتر است و در دو طبقه  است که ساخت آن در دستور کار این دوره شهرداری تهران قرار دارد.

وی افزود: این تونل از میدان سپاه در انتهای بزرگراه شهید صیاد شیرازی آغاز می‌شود و تا آزادگان امتداد دارد؛ در واقع طول منطقه ۱۲ را طی و بیشترین بخش این تونل از کنار بازار تهران عبور می‌کند.

زاکانی درباره احداث ترامو در پایتخت تصریح کرد: برنامه‌ریزی جدی برای استفاده از "تراموا" در شهر به عنوان ظرفیت حمل و نقل پاک و الگوی پیشرفته ارائه خدمات انجام داده‌ایم که یک خط آن اجرا شود.

شهردار تهران با بیان اینکه نهضت خدمت‌رسانی در تهران ادامه دارد، یادآور شد: انشاءالله خبرهای خوب جدیدی برای شهروندان تهرانی خواهیم داشت. 

شهردار تهران درباره زمان اجرای این دو پروژه مهم شهری تصریح کرد: در هر دو پروژه اشاره شده کارها در حال انجام است؛ در بحث تراموا، مرجع تصمیم‌گیرنده، شورای ترافیک است؛ شورا به ما مجوز بررسی احداث تراموا را داده و در حال حاضر ۳ خط در دست بررسی است و هم از طریق شورا و شورای ترافیک موضوع را پیگیری می‌کنیم و در صورتی که شورا مجوز بدهد، عملیات ساخت یک خط تراموا را شروع خواهیم کرد.

منبع: حیات

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها