|
کدخبر: 314141

کالای قاچاق/انبار/پلیس امنیت اقتصادی

کشف قاچاق میلیاردی/ انبار دپوی کالای غیر استاندارد لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰ هزار قلم لوازم یدکی غیر استاندارد خودروهای سنگین خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان برآورد کردند.

جامعه کشف قاچاق میلیاردی/  انبار دپوی کالای غیر استاندارد لو رفت

سرهنگ مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای غیر استاندارد در محدوده جاده خاوران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی از بندر شهید رجایی ترخیص و  در انباری در آدرس  جاده خاوران عباس آباد شهرک صنعتی کاوه تخلیه و دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: مامورین این پلیس محل اعلام شده را  بازرسی کردند؛ بعد از بازرسی مشخص شد که این محل یک باب انبار کالا بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و در آن مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع لوازم یدکی خودروهای سنگین دپو شده است.

به گفته سرهنگ افشاری این اقلام شامل ۱۰ هزار و ۵۱ قلم لوازم یدکی خودروی سنگین بوده است که از لحاظ کد تعرفه مورد ایراد و فاقد استاندارد هستند.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، گفت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور علاوه بر به خطر انداختن جان هموطنان باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها