|
کدخبر: 313522

ترمینال جنوب/پایانه مسافری/شهرداری تهران

خداحافظی با ترمینال جنوب؟/ سرنوشت این پایانه مشخص شد

شهردار منطقه ۱۶ با بیان اینکه بحث انتقال ترمینال جنوب مطرح شده است، گفت: باید در این زمینه با راه‌آهن و وزارت راه و شهرسازی مذاکراتی صورت گیرد.

جامعه خداحافظی با ترمینال جنوب؟/ سرنوشت این پایانه مشخص شد

یکی از معضلات جدی در تهران معتادین متجاهر هستند. شهرداری تهران اقدام به جمع آوری این افراد کرده و برای آنها مکان هایی را در نظر گرفته است. رفع آسیب های اجتماعی در دستور کار است تا بتوان معضلات اساسی از جمله معتادین متجاهر، کودکان کار و ... را برطرف کرد.

از سوی دیگر در مناطق جنوبی شهر تهران میزان بافت های فرسوده زیاد است و بیشترین آسیب ها در نقاط فرسوده شهر رخ می دهد. قرارگاه مسکن تشکیل تا بتوان این معضل را برطرف و مسکن استطاعات پذیر ایجاد کرد.

محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ گفت: در حال حاضر مردم هم از ساماندهی دستفروشان در محور صابونیان راضی هستند و تقریباً با پاک شدن محور ۸۰ تا ۹۰ درصد جرائمی مثل کیف قاپی کاهش پیدا کرده است. مسوولین قوه قضائیه هم بازدیدهایی از این مسیر داشته اند. در حال حاضر دستفروشی در این مسیر نیست.

وی گفت: بحث انتقال ترمینال جنوب بارها مطرح شده است. البته باید در این زمینه با راه آهن و وزارت راه و شهرسازی مذاکراتی صورت گیرد. کار انجام شده و پیگیر جلسات هستیم تا بتوانیم این انتقال را انجام دهیم. پایانه ترمینال جنوب یکی از نقاطی است که در جابجایی مسافر تأثیر دارد در برنامه کاری شهرداری وجود دارد که یک فضای مناسبی را برای این کار در نظر گیرد.همچنین اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی در ترمینال و اطراف آن را داریم تا از ظرفیت شهری استفاده و میزبان خوبی برای مردم باشیم.

برای رفع مشکل توزیع مسافر در منطقه چه اقداماتی صورت گرفته است

دروازه های اصلی شهر در مناطق ۲۰، ۱۸ و ۱۹ است ما دروازه نداریم اما نقطه ای از شهر هستیم که توزیع مسافر صورت می گیرد ایستگاه راه آهن و ترمینال را داریم بخش عمده ای از جابجایی ها انجام می شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها