|
کدخبر: 311357

زن‌کُشی مرد وحشی خبرساز شد

فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مرگ مشکوک در یکی از شهرک های مسکونی میانه، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

جامعه زن‌کُشی مرد وحشی خبرساز شد

سرهنگ حسن رفیعی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مرگ مشکوک در یکی از شهرک های مسکونی میانه، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه اظهار داشت: ماموران بلافاصله در محل اعلام شده حاضر و با پیکر خانمی جوان که با سلاح سرد دچار قتل شده بود، روبرو شدند که شناسایی و دستگیری قاتل فراری در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

وی  افزود: با توجه به حساسیت موضوع،از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم فراری با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفته و اقدامات فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام در کمتر از ۵ ساعت با پیگیری فرمانده انتظامی شهرستان،پلیس آگاهی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با همکاری پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی، موفق شدند قاتل را در یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی دستگیر کنند.

سرهنگ رفیعی تصریح کرد: قاتل که شوهر مقتول بوده در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این جنایت، اختلافات خانوادگی عنوان کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها