|
کدخبر: 311215

آخرین خبر از چهره خطرناک زابلی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی ۲۷ ساله در یکی از محلات روستایی شهرستان زابل و متواری شدن قاتل و همدستانش از محل وقوع جرم، دستگیری عامل یا عاملان احتمالی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار، کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

جامعه آخرین خبر از چهره خطرناک زابلی

 سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی ۲۷ ساله در یکی از محلات روستایی شهرستان زابل و متواری شدن قاتل و همدستانش از محل وقوع جرم، دستگیری عامل یا عاملان احتمالی این جنایت به صورت ویژه در دستور کار، کاراگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با تحقیقات و بررسی انجام شده و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، مخفیگاه متهم که مردی ۳۸ ساله بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با یک قبضه سلاح شکاری که مقتول با آن به قتل رسیده بود در کمتر از سه ساعت دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف و انگیزه قتل را اختلافات قبلی و انتقام‌جویی عنوان کرد که در یک عملیات دیگر هر چهار همدست متهم دستگیر شدند.

منبع: صدآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها