|
کدخبر: 309824

زنگ خطر در تهران به صدا درآمد/ مردم امشب در خیابان بمانند؟

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارش باران در استان تهران، گفت:‌طبق این هشدار که از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده است، از بعد از ظهر فردا دوشنبه ۲۴ مهرماه تا صبح سه‌شنبه ۲۵ مهرماه این وضعیت تداوم خواهد داشت.

جامعه زنگ خطر در تهران به صدا درآمد/ مردم امشب در خیابان بمانند؟

حامد یزدی مهربا، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارش باران در استان تهران، گفت:‌طبق این هشدار که از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده است، از بعد از ظهر فردا دوشنبه ۲۴ مهرماه تا صبح سه‌شنبه ۲۵ مهرماه این وضعیت تداوم خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص منطقه اثر صدور هشدار نارنجی گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در ارتفاعات به ویژه شمال و شمال غرب استان شاهد وقوع رگبار و رعد و برق شدید، وزش باد خیلی شدید، احتمال بارش تگرگ و در قله‌ها بارش برف و کولاک خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه در نیمه جنوبی استان تهران نیز با رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید تا خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال گردخاک مواجه خواهیم بود افزود: از ساکنین این مناطق می‌خواهیم از حضور در ارتفاعات و قرار گرفتن در زیر درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی و بناهای نیمه کاره خودداری کنند.

وی همچنین در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها، واحتمال صاعقه نیز هشدار داد و گفت:‌ لازم است که مردم از تردد و اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از اعلام آماده‌باش به دستگاه‌های امدادی استان تهران نیز خبر داد و گفت: به تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی و ... هشدارهای لازم ارائه شده و از آنان خواسته شده که تمهیدات لازم برای امدادرسانی در حوادث احتمالی و همچنین پیشگیری از حوادث را اتخاذ کنند.

منبع: ايسنا

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها