|
کدخبر: 309811

زنجان زرد شد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه شرایط جوی استان از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری پایدار خواهد بود، افزود: از بعدازظهر امروز دمای هوا به طور نسبی افزیش می‌یابد و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دمای هوا در مناطق مختلف استان کاهش خواهد یافت.

جامعه زنجان زرد شد

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه شرایط جوی استان از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری پایدار خواهد بود، افزود: از بعدازظهر امروز دمای هوا به طور نسبی افزیش می‌یابد و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دمای هوا در مناطق مختلف استان کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است، گفت: روز دوشنبه شدت وزش باد به حد نسبتاً شدید خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی هوای شهر زنجان را ۱۱ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۵ و ۲۱ درجه، ابهر چهار و ۲۲، خرمدره ۶ و ۲۲ درجه، آببر ۱۱ و ۳۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۱ درجه، قیدار ۹ و ۱۹ درجه و ماهنشان هفت و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها