|
کدخبر: 309542

سوداگران مرگ به دام افتادند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌خیز استان اجرایی کردند.

جامعه سوداگران مرگ به دام افتادند

سرهنگ علیرضا فولادی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌خیز استان اجرایی کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مناطق آلوده و جرم‌خیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های شناسایی شده، بازرسی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: ماموران در این عملیات پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و در مجموع مقدار ۲۸۷ کیلو و ۳۰۴ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی از دستگیری ۷۶ نفر خرده‌فروش و ۷۴ نفر متهم خبر داد و افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فولادی با اشاره به اینکه اجرای این طرح، رضایتمندی شهروندان همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها