|
کدخبر: 308353

کشف مواد مخدر در نزدیکی مرز

رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در دو پایانه مرزی دوغارون و ماهیرود توسط یگان حفاظت گمرک خبر داد.

سردار " رضا بنی اسدی فر " گفت: کارکنان یگان حفاظت گمرک در پایانه‌های مرزی دوغارون و ماهیرود حین کنترل مسافران ورودی به کشور به ۲ زن از کشور‌های همسایه شرقی که وارد خاک کشورمان شدند مشکوک و بعد از تعقیب و مراقبت مداوم، نسبت به هدایت آن‌ها برای بازرسی در واحد خواهران اقدام کردند.

 
وی افزود: کارکنان مرزی دوغارون بعد از بازرسی از کوله پشتی آنان، موفق به کشف ۱۲ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع شیشه شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی گفت: در گمرک مرز ماهیرود نیز کارکنان یگان حفاظت گمرک با همکاری واحد سمگای (سگ‌های مواد یاب) به یک دستگاه خودروی کامیون تانکر کشنده به رانندگی یکی از اتباع خارجی که قصد ورود به کشور را داشت مظنون شده و خودروی وی را متوقف می‌کنند.
 
سردار بنی اسدی فر افزود: کارکنان یگان حفاظت گمرک پس از هدایت این خودرو به محل مناسب و بررسی دقیق آن و واکنش سگ‌های مواد یاب در نهایت مخازل باد کامیون مذکور از محل جداسازی و مورد بازدید قرار گرفت.
 
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: پس از برشکاری مخازن مشخص شد مخزن بصورت دوجداره از ورق گالوانیزه طراحی گردیده و در ادامه پس از برش مخازن ثانویه مقدار ۷۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که در فویل‌های آلومنیومی پیچیده شده بود کشف و ضبط شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها