|
کدخبر: 309487

حمله سارق مسلح به پلیس در ولنجک

ضرونی گفت: 11مهر ماه عملیات کلانتری 163 ولنجک در حال گشت زنی در محدوده اتوبان چمران تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

جامعه حمله سارق مسلح به پلیس در ولنجک

سرهنگ صادق ضرونی گفت: 11مهر ماه عملیات کلانتری 163 ولنجک در حال گشت زنی در محدوده اتوبان چمران تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت با استفاده از سلاح سرد به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به موبایل قاپی کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی در محل حاضر و دستور ایست را صادر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: متهمان برای فرار با سلاح سرد به ماموران حمله ور شده که ماموران با هوشمندی و مهارت های پلیسی یکی از متهمان را خلع سلاح و دستگیر کردند و متهم دیگر متواری شد.

سرهنگ ضرونی ادامه داد: با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای 10 فقره سابقه سرقت با همکاری یکدیگر میباشند.

وی ادامه داد: پرونده دارای 7 شاکی بوده و شناسایی دیگر مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار کلانتری قرار گرفته و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها