|
کدخبر: 225471

دستگیری سارق مسلح در شوش

فرمانده انتظامی شهرستان شوش از دستگیری سارقان مسلح که اقدام به سرقت یک دستگاه کامیون به همراه محموله آن در سحرگاه امروز در آن شهرستان کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ "روح الله یاری زاده" در بیان جزئیات این خبر گفت:  سحرگاه امروز به‌دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه کامیون ایسوزو به همراه محموله، در حوزه پاسگاه بخش انتظامی الوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارپلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

سرقت مسلحانه از یک کامیون در شوش خوزستان

به گزارش رکنا، او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با کار اطلاعاتی هویت سارقان برای آنها محرز و تلاش خود را جهت شناسایی موقعیت اختفای متهمان آغاز کردند، افزود: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی کمتر از ۴ ساعت مخفیگاه سارقان را شناسایی و طی ۲ عملیات منسجم و ضربتی ۳ نفر سارق مزبور را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شوش با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان محموله و خودرو مسروقه به همراه یک دستگاه موتورسیکلت اوراق شده  که دارای سابقه سرقت بوده و خودرو مورد استفاده سارقان کشف شد، اظهار داشت: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد محموله پارچه و قطعات خودروهای لوکس مکشوفه فاقد اسناد مثبته گمرکی است.

سرهنگ یاری زاده افزود: در این ارتباط ۲ نفر مالک محموله  دستگیر شدند و برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها