|
کدخبر: 307120

تکلیف تراموا چه زمانی مشخص می شود؟

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: موضوع احداث «تراموا» در تهران از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و آغاز عملیات اجرایی آن پس از تأیید شورا خواهد بود.

جامعه تکلیف تراموا چه زمانی مشخص می شود؟

پرویز سروری پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران در تشریح دستورکار امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: در این جلسه گزارشی در خصوص اقدامات ستاد اربعین شهرداری تهران ارائه خواهد شد و پس از آن طرحی در رابطه با تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری تهران به اشخاص حقیقی و حقوقی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و پس از آن  هم گزارش حسابرسی بخش‌هایی از شهرداری تهران در صحن شورا قرائت خواهد شد.

وی اظهار کرد: البته یک طرح دو فوریتی در دستور کار قرار گرفته که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امروز در جلسه‌ هم‌اندیشی پیش از آغاز صحن علنی شورا در ادامه مباحث روز یکشنبه موضوع ورود ۷۹۱ واگن مترو و همچنین ۱۱۳ واگن ملی مورد بررسی قرار گرفت. قطعا ورود این واگن‌ها اقدام بزرگ حمل و نقلی و ریلی در تهران محسوب می‌شود.

به گفته سروری، براساس آنچه که با طرف قراردادمان مقرر شده پیش پرداخت انجام شده و اولین محموله واگن‌ها که قرار بود ۱۸ ماهه آماده شود ظرف ۱۲ ماه آماده و سال آینده وارد کشور می‌شود که فرصت بسیار خوبی را فراهم می‌کند و شهروندان شاهد خدمت‌رسانی واگن‌های جدید خواهند بود.

سروری ادامه داد: در جلسه هم‌اندیشی موضوع «تراموا» مطرح شد بحثی که اعضای شورا در رابطه با آن سوالات مهمی داشتند که از ابعاد مختلف موضوع مورد توجه قرار گرفت و مطالعاتی که ظرف سال‌های گذشته انجام شده بود تشریح شد؛ اما این جلسه طولانی شد لذا مقرر شد در دو محور جلسات هم‌اندیشی و برگزاری جلسات با کارشناسان مرتبط با این موضوع کار، ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: قطعا موضوع «تراموا» بحث حائز اهمیتی است که باید همه ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد. این جلسه با حضور اعضای شورا، شهردار تهران، معاونت مربوطه و کارشناسان ذیربط برگزار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در حال حاضر تفاهم‌نامه با وزارت دفاع به امضاء رسیده تا موضوع مورد بررسی دقیق قرار گیرد؛ اما قطعا آغاز عملیات اجرایی آن پس از تایید شورای اسلامی شهر تهران امکانپذیر خواهد بود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها