|
کدخبر: 306208

مراحل دریافت کارت بلیت خبرنگاری

خبرنگاران برای دریافت کارت بلیت مترو، باید یک سری مراحل را طی کنند تا بعد از گذشت ۳ روز بتوانند کارت خود را دریافت کنند.

جامعه مراحل دریافت کارت بلیت خبرنگاری

دریافت کارت بلیت مترو خبرنگاران، امسال شیوه جدیدی به خود گرفته است و مراحل دریافت این کارت، با سال‌های گذشته تفاوت دارد. طبق اعلام شورای شهر تهران و همچنین متروی تهران، متقضیان دریافت کارت بلیت مترو خبرنگاری مراحلی را باید طی کنند.

چندسالی است که بنا به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای شهر تهران، در هنگام بررسی وضعیت کارت بلیت‌های حمل‌ونقل عمومی، خبرنگاران نیز جزو اقشار خاص محسوب شده و از تخفیف بلیت مترو و اتوبوس بهره‌مند می‌شوند تا حداقل بخشی از هزینه‌های رفت و آمد این قشر که برای تهیه خبر مجبور به سفر به نقاط مختلف شهر آنهم به دفعات زیاد هستند جبران شده و از سویی به استفاده از حمل‌ونقل عمومی ترغیب شوند.

در نخستین مرحله، باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کرد و حتما باید در هنگام مراجعه، کارت ملی و کارت خبرنگاری همراه داشته باشید. بعد از آنکه هویت، توسط دفتر خدمات الکترونیک مشخص شد، برگه‌ای به خبرنگار داده می‌شود که با آن برگه باید به ایستگاه مترو صادقیه مراجعه کرد. لازم به ذکر است که کسانی که نخستین بار است، کارت مترو خبرنگاری درخواست می‌دهند، باید ۱ قطعه عکس همراه داشته باشند و مبلغ ۱۲ هزار تومان به دفتر خدمات الکترونیک برای صدور کارت پرداخت کنند.

بعد از آنکه به یکی از باجه‌ها در این ایستگاه مراجعه کردید کارت ملی و شناسنامه نیز باید ارائه دهید تا در سیستم ثبت شود. گفته می‌شود که کارت بلیت مترو، بعد از گذشت ۳ روز به‌دست خبرنگار می‌رسد. لازم به ذکر است که مبلغ شارژ کارت بلیت خبرنگاری ۴۰۰هزار تومان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها