|
کدخبر: 305609

کشف محموله بزرگ شیشه در این استان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری ماموران فراجا موفق به کشف محموله ۲۲ کیلوگرمی موادمخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان بندرعباس شدند.

علیرضا احمدی منش روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: در ادامه روند مبارزه با سوداگران مرگ در استان هرمزگان، سربازان گمنام امام زمان(عج) روز گذشته از انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر صنعتی توسط قاچاقچیان، به وسیله یک دستگاه کامیون ترانزیتی باخبر شدند و با همکاری فراجا عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی ادامه داد: به دستور مقام قضایی، سربازان گمنام امام(عج) و ماموران فراجا طی یک عملیات مشترک ضمن توقیف کامیون موردنظر، در بازرسی از آن در مجموع ۲۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: در جریان این عملیات، راننده کامیون حامل موادمخدر، دستگیر شد و با صدور قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می‌برد.

احمدی منش با بیان اینکه کامیون حامل این محموله بزرگ موادمخدر از یکی از مرزهای شرقی وارد کشور شده است، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند این حجم‌ از مواد مخدر صنعتی را در هرمزگان و استان‌های همجوار توزیع کنند که خوشبختانه با اجرای این عملیات توسط حافظان امنیت کشور در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.

وی همچنین با اشاره به اینکه این محموله مواد مخدر صنعتی، سومین محموله کشف از این نوع طی یکماه اخیر است، تاکید کرد: به منظور تشدید نظارت‌ها و انسداد گریزگاه‌های قاچاقچیان با هدف جلوگیری از ورود مواد مخدر از نقاط مرزی و مبادی رسمی، نصب «دستگاه ایکس ری» در مرزهای شرقی کشور ضروری به نظر می‌رسد.

طبق اعلام پلیس هرمزگان، ششم مردادماه امسال ماموران انتظامی این استان یک محموله موادمخدر شیشه به میزان ۵۰۰ کیلوگرم از یک دستگاه کامیون در شهرستان حاجی آباد و در هفتم مردادماه نیز ۲۵۳ کیلوگرم شیشه از سوداگران مرگ در استان کشف کردند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها