|
کدخبر: 305126

انهدام ۲ باند قاچاق مسلح

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند قاچاق مسلح با کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان، اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان روز گذشته با انجام اقدامات پلیسی به سرنخ هایی از حمل محموله های سنگین مواد مخدر توسط اعضای ۲ باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان های جنوبی استان به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با سه دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مرکز استان و مسیرهای فرعی شهرستان‌های خاش و ایرانشهر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های مذکور با درگیری‌های مسلحانه، پنج سوداگر مرگ از اعضای ۲ باند دستگیر و سه دستگاه خودرو سواری توقیف و ۲ دستگاه بی سیم نیز کشف شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها