|
کدخبر: 294709

کشف بیش از ۱تن مواد مخدر در این استان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد افیونی و کشف یک تن و ۱۶۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند مسلح از مناطق مرزی در شهرستان‌های ایرانشهر، زاهدان، نیمروز، زابل و راسک دست یافتند.

وی تصریح کرد: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام در کمتر از ۴۸ ساعت گذشته چند تیم از اعضای این باند مسلح را که با چهار دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه اتوبوس در حال جا به جایی محموله سنگین موادمخدر در محورهای فرعی شهرستان‌های مذکور بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، گفت: ماموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند که با آتش پرحجم پلیس مواجه شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ها، با اقدامات ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر، ۲ سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند و ۱۰ قاچاقچی نیز دستگیر و پنج دستگاه خودرو متوقف شد.

سردار جلیلیان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۱۶۴ کیلوگرم انواع مواد افیونی به همراه سه قبضه سلاح کلاش و یک قبضه سلاح کمری و مقادیری قابل توجهی مهمات جنگی کشف کردند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها