|
کدخبر: 302898

کشف ۱۲۰ کیلو مواد مخدر در این استان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۲۰ کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه در عملیات پلیسی در شهرستان کنارک خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت و اطلاعات کنارک با یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را به وسیله بارگیری بر روی یک قایق از کنارک به کشور عمان انتقال دهند.

وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران وارد عمل شده و نسبت به پایش و رصد تحرکات احتمالی این باند اقدام کردند، افزود: در ادامه مأموران با اقدامات پلیسی و هوشمندانه حین کنترل و رصد اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت در یک اقدام غافلگیرانه و سریع نسبت به توقیف خودرو در حین بارگیری اقدام کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات در بازرسی از خودرو مقدار ۱۲۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف و ۲ نفر را در این زمینه دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس خواب را از چشمان خود می گیرند تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسند، از شهروندان فهیم درخواست کرد هر موردی را که احساس می‌کنند علتی باشد برای ایجاد ناامنی در سطح استان، از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها