|
کدخبر: 304894

این بزرگراه پاتوق معتادان است

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ویژه ساماندهی معتادان متجاهر در اطراف بزرگراه آزادگان خبر داد.

احمد احمدی صدر با اعلام خبر اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، تصریح کرد: بزرگراه آزادگان به شکل کمربندی پایتخت، در مسیر شرق به سمت جنوب و در ادامه در مسیر غرب و شمال غربی تهران امتداد دارد که علاوه بر محل تلاقی چندین بزرگراه، در امتداد آزاد راه های تهران_ مشهد، تهران_ ساوه، تهران_ قم، تهران_ کرج و تهران _ شمال قرار گفته است.

او با بیان اینکه بزرگراه آزادگان با مساحت گسترده محیطی، منجر به شکلگیری پاتوق معتادان متجاهر شده است، افزود: اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در این محور بزرگراهی، با همکاری شهرداری های مناطق مختلف از جمله ۱۸، ۱۹، ۲۱، ۲۲ و غیره انجام می شود که اجرای این طرح ساماندهی از منطقه ۱۸ آغاز می شود.

حمدی صدر با اشاره به تردد بسیار خطرناک و خطر آفرین معتادان متجاهر در بخش میانی بزرگراه و حدفاصل گاردریل های وسط این مسیر طولانی گفت: متاسفانه معتادان متجاهر برای اینکه در این محیط به شکل دسترس ناپذیر تردد و اقدام به مصرف مواد مخدر کنند، در گاردریل های میانی بزرگراه آزادگان اسکان می یابند که همین مسئله باعث شده ساماندهی این افراد در این نقطه با خطر و سختی مواجه شود. از همین رو اقداماتی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در تلاشیم نقاط بی‌دفاع شهری در بخشی از بزرگراه آزادگان را رفع کنیم تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این مسیر باشیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: همکاران سازمان در گشت‌های فوریتی به طور مداوم در حال گشت زنی در محور بزرگراه آزادگان هستند تا در صورت مشاهده افراد بی خانمان و معتادان متجاهر، این افراد دچار آسیب‌های اجتماعی را به مراکز تخصصی هدایت کنند.

منبع: تابناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها