|
کدخبر: 304766

توقیف محموله لاستیک قاچاق

رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف محموله لاستیک خودروهای سبک و سنگین خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

سردار حیدر سوسنی با تأکید بر برخورد کالای قاچاق در همه سطوح اظهار داشت: محموله‌های وارداتی فاقد اسناد معتبر قانونی و گمرکی قاچاق محسوب می‌شود و تحت پیگیرد قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه تحت محورهای مواصلاتی و مکان‌ها تحت نظارت و پایش قرار دارد تصریح کرد: تردد خودروهای حامل کالاها مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد و در صورت نداشتن اسناد معتبر قانونی توقیف می‌شود.

وی توقیف محموله لاستیک قاچاق در محورهای شمالی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در محورهای شمالی، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان دیلم به یک دستگاه خودروی کامیون حامل لاستیک خودرو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: مأموران پس از متوقف شدن خودرو در هماهنگی با مرجع قضائی از آن بازرسی کردند و در نتیجه این عملیات، ۱۶۸ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی و گمرکی کشف شد.

سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان ارزیابی کردند گفت: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها