|
کدخبر: 304617

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی خبر داد.

 سرهنگ سید حسین حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. 

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند. 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر را دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

حسینی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار  و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها