|
کدخبر: 304271

چمران: شورا در جابجایی مدیران شهرداری دخالتی نمی‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شورا در جابجایی مدیران شهرداری دخالتی نمی‌کند، گفت: شورا نباید دخالت کند و این دخالت را نیز انجام نمی‌دهد.

جامعه چمران:  شورا در جابجایی مدیران شهرداری دخالتی نمی‌کند

مهدی چمران روز سه‌شنبه پیش از آغاز یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به جابجایی شهردار منطقه ۲۲، گفت: شهردار منطقه ۲۲ در جلسه کمیسیون ماده پنج روز گذشته حضور داشت و حتما جابجایی دلیلی داشته است و باید سوال شود.

وی درباره طرح سوال از شهردار نیز اظهارداشت: سوال درباره انتصابات است و گفته شده که موافق با موارد قید شده در اساسنامه نیست و باید پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه درباره جابجایی سامانه معلولان نیز اعضا سوال مطرح کردند که پرسیده می شود، تاکید کرد: این دو پرسش، مسائل قابل حل است اما سوال اعضا است و باید پاسخ داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جابجایی درختان بوستان جنگلی سرخه حصار و بوستان حکیم نیز گفت: اگر درختان بیمار جابجا نشوند دیگر درختان را نیز بیمار خواهند کرد؛ درختان بوستان حکیم نیز مشکل داشتند که قطع شدند و درختان دیگری جایگزین می شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آبیاری بوستان های جنگلی پایتخت نیز تاکید کرد که جلساتی برگزار شد تا آب به بوستان‌های چیتگر، لویزان و سرخه حصار اختصاص داده شود.

چمران درباره‌ روند جلسه امروز شورا نیز یادآور شد که در این جلسه شهردار تهران در صحن شورا حاضر خواهد شد و به سوالات دو نفر از اعضا پاسخ می دهد.

وی افزود: همچنین طرح یک فوریتی اعطای منزل مسکونی به یکی از کارمندان شهرداری که صاحب چهار قلو شده، بررسی می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها