|
کدخبر: 304159

باید ها و نباید های ست کفش و لباس مردانه

جامعه باید ها و نباید های ست کفش و لباس مردانه

اگر قصد دارید یک ست کفش و لباس مردانه جذاب و حرفهای داشته باشید، این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه باید یک استایل مردانه اصولی را اجرا کرد و تیپی فوقالعاده ساخت. اگر میخواهید از دیروز خود خوشپوشتر باشید، همراه ما بمانید تا بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

برای یک ست کفش و لباس مردانه به شکل اصولی، به رنگها توجه کنید

برای یک ست کفش و لباس مردانه جذاب نباید از رنگها غافل شوید. یکی از اصول مهم ست لباس مردانه استفاده مناسب و درست از رنگها بهجای خود و ست کردن رنگ است. شما باید خانواده رنگها را بهدرستی بشناسید تا بتوانید یک ست درست بزنید.

برای شروع از قوانین ست رنگهای بیسیک سفید و مشکی شروع کنید. برای نمونه اگر یک کفش مشکی دارید، بهترین رنگ شلوار برای آن خاکستری یا سفید است. معمولا برای شروع از کفشهای آکسفورد استفاده میکنند که میتواند با بسیاری از استایلها ست شود.

البته که در کنار رنگ باید به مکان هم توجه داشت. برای نمونه ممکن است شخصی دوست داشته باشد در محیط کاری از ست کت و شلوار استفاده کند و حالا باید به سراغ ترکیب رنگی برود.

اصول ست با شلوارهای کتان

شلوارهای کتان فوقالعاده هستند و میتوانند یک ظاهر کلاسیک برای ما رقم بزنند. معمولا میتوان این شلوارها را در رنگهای خنثی پیدا کرد. برای یک تیپ عالی ست کفش با لباس اهمیت زیادی دارد. کتان را میتوان با رنگهای مشکی و قهوهای ست کرد و یک ترکیب کلاسیک عالی ساخت.

شما میتوانید با استفاده از شلوارهای کتان تیپی بسازید که برای قرارهای رسمی و اداری بسیار مناسب است. البته که این شلوار قابلیت این را هم دارد که بتواند برای شما تیپی روزمره بسازد. کفش چرم با شلوار کتان ترکیب خوبی میسازد. البته اگر از یک کتانی چرم استفاده کنید جذابیت تیپ خود را چند برابر کردهاید.

ست+لباس+مردانه+با+کفش

اصول ست مناسب با شلوارهای جین

اگر شلوار جین شما رنگ خنثی دارد میتوانید با یک تیشرت اسپرت رنگ تیره یا روشن ترکیب بینظیری بسازید. برای چنین ستی معمولا کتانی سفید یکدست پیشنهاد میشود. کفش چرم مردانه را از چنین ستی حذف کنید چراکه با شلوار جین اصلا ترکیب خوبی نمیسازد.

اگر به چرم علاقه دارید برای ست کردن کفش با این ترکیب میتوانید از کتانی چرم کمک بگیرید. رنگ قهوه ای که به قرمزی میزند نیز در این ترکیب خوب میدرخشد. در استایل جین کت تک خوب عمل میکند و اگر به درستی انتخاب شود جلوه زیبایی خواهد داشت.

اصول ست مناسب با شلوار پارچهای

برای یک ست فوقالعاده با شلوار پارچهای از پیراهنهای روشن استفاده کنید. پولوشرتهایی که کمی الگو دارند نیز برای این ترکیب گزینه خوبی هستند.

حتی اگر رنگ شلوار شما سفید است میتوانید آن را با یک پیراهن سفید ست کنید و برای دادن جزئیات به آن بهسراغ کتانی چرم و کمربند ستش بروید تا رنگ قهوهای بهصورت رگه در آن جلوه کند. اگر ساخت یک ست کفش و لباس مردانه برای شما سخت است، باید بدانید که فروشگاه وب پوش ستهای مختلف و متفاوتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

جمعبندی

برای داشتن یک ست کفش و لباس مردانه که با بهترین سلیقه ساخته شده است شما میتوانید از فروشگاه وب پوش کمک بگیرید. وب پوش اولین فروشگاه تخصصی جامع فروش پوشاک آقایان است که طیف وسیعی از حق انتخاب را در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

هر چند هفته در وب پوش یک ست مردانه جدید معرفی میشود. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه، ستهای مختلف را تماشا و در نهایت بهترین آنها برای خودتان را انتخاب کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها