|
کدخبر: 303324

کشف قاچاق میلیاردی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران این پلیس بیش از ۲۴ هزار عدد لوازم آشپرخانه قاچاق به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال در ۴ باب سوله یک انبار کالا در جنوب تهران کشف شد.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان فداییان اسلام تهران شدند.

بررسی‌های اولیه نشان از این داشت انبار کالا دارای ۴ باب سوله می‌باشد که کالای قاچاق به وسیله خودروهای شوتی و کامیونت به این مکان منتقل و سپس به وسیله خودروهای وانت به بازار تهران برای عرضه توزیع می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: با شناسایی هویت مالک کالاها و هماهنگی‌های قضائی اکیپی از مأموران این پلیس به انبار کالا مراجعه و در بازید از ۴ باب سوله ۸۴۰ عدد ماهی تابه و ۲۰ هزار و ۱۹۶ عدد کارد و ساطور آشپزخانه فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی‌های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه می‌گردد. لذا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها