|
کدخبر: 301778

کشف قاچاق میلیاردی در اسلامشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی انبار حاوی کالای قاچاق در منطقه فیروز بهرام اسلامشهر و کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبرداد.

سردار کیومرث عزیزی گفت: در پی اخبار به دست آمده و کار اطلاعاتی مشترک پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران و تهران بزرگ، مبنی بر دپوی کالای قاچاق در فیروز بهرام شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران، تهران بزرگ و دایره مبارزه با قاچاق شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی، در نهایت ماموران انتظامی موفق به شناسایی انبار شدند که در بررسی آن مشخص شد افرادی در انبار اعلامی به وسیله خودروهای شوتی کالاهای قاچاق از قبیل لوازم خانگی، لوازم تحریر و لوازم آرایشی را از استان های جنوبی به محل انبار انتقال داده و پس از دپو با خودروهای باری سبک به بازار تهران منتقل می کردند که با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.

سردار عزیزی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار، موفق به کشف یک هزار و ۳۴۸ عدد لوازم خانگی، ۱۸ هزار و۶۳۰ قلم لوازم آرایشی، ۵۵ دستگاه کولرگازی، ۴۴ دستگاه اسپیکر و ۲۰ هزار عدد لوازم تحریر فاقد اسناد مثبت گمرکی شدند.

این مسئول تصریح کرد: کالاها توسط خودروهای شوتی به انبار انتقال می یافت که ۲ نفر در این زمینه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند؛ همچنین کالاهای کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالاهای کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت در خصوص قاچاق، زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد، برابر قانون برخورد قاطع و قانونی می کند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها