|
کدخبر: 303102

تیراندازی در لرستان ۴ مجروح برجای گذاشت

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی منجربه مجروحیت ۴ نفر در یکی از محله‌های قدیمی شهر خرم‌آباد توسط ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان خبر داد.

جامعه تیراندازی در لرستان ۴ مجروح برجای گذاشت

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مجروحیت ۴ نفر و فرار متهمان قبل از حضور ماموران در یکی از محله‌های قدیمی شهر خرم‌آباد، بلافاصله پرونده به صورت ویژه به سازمان اطلاعات انتظامی استان ارجاع و دستورات لازم در خصوص شناسایی و برخورد قاطع و قانونی با این افراد صادر شد.

وی افزود: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با اقدام و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی هر ۴ متهم و مخفیگاهشان شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: ماموران با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات مقتدرانه و ضربتی هر ۴ نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان‌ تعداد ۲ قبضه سلاح کمری بکار رفته در درگیری به‌همراه ۳ تیغه خشاب و ۱۵ فشنگ کشف شد.

این‌مقام ارشد انتظامی استان لرستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس علت و انگیزه درگیری را اختلافات قبلی عنوان کرده اند.

سردار الهی ضمن هشدار به مخلان امنیت و آرامش مردم خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی امنیت و آرامش مردم است و چنانچه افرادی به هر دلیل بخواهند با اقدامات هنجارشکنانه خدشه ای به امنیت مردم وارد کنند، بدانند برخورد ما با این افراد، برخوردی قاطع و قانونی خواهد بود.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها