|
کدخبر: 302331

فردا تعطیل شد؟/ آخرین خبر از وضعیت ادارات روز شنبه و یکشنبه

با وجود اظهارنظر بسیاری از مسئولین پیرامون تعطیلی روز شنبه اما هنوز گمانه‌ها درباره تعطیلی این روز به قوت ادامه دارد.

جامعه فردا تعطیل شد؟/ آخرین خبر از وضعیت ادارات روز شنبه و یکشنبه

روز سه‌شنبه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت طی توئیتی از موافقت هیئت دولت با پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل گرمای هوا خبر داد. با وجود اینکه این عضو کابینه از تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه خبر نداد اما به دلیل استمرار گرما و هشدار سمیه رفیعی، فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره اشعه فرابنفش گمانه‌زنی‌ها پیرامون تعطیلی دو روز ابتدایی هفته پیش‌رو قوت گرفت.

در این واکنش به این گمانه‌ها بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت صبح پنجشنبه در خصوص احتمال تعطیلی هفته آینده به علت گرما گفت: سازمان بهداشت جهانی مطلبی به عنوان تأثیر آب‬ و هوا بر سلامت مردم مطرح کرده و در زمستان با توجه به آلودگی هوا تعطیلی‌های زیادی داشتیم و اکنون نیز با توجه به گرمای هوا در صورت آسیب به مردم وزارت بهداشت پیشنهاد تعطیلی را به دولت اعلام می‌کند و تصمیم گیر نهایی دولت است و فعلاً با توجه به گزارشات هواشناسی چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل اعلام شد و برای هفته آینده در این خصوص هنوز تصمیمی اخذ نشده است.

به دنبال این اظهارات وزیر بهداشت بود که علیرضا فخاری، استاندار تهران نیز آب پاکی بر روی دست کارمندان ریخت با قاطعیت از تعطیل نشدن روز شنبه خبر داد. در حقیقت او اعلام کرد استان تهران با تصمیم دولت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد تعطیل بود؛ اما برای تعطیلی فردا شنبه ۱۴ مرداد ماه تا کنون موضوعی مطرح نشده و تصمیم تعطیلی توسط دولت اتخاذ می‌شود که تا این لحظه تصمیم و برنامه‌ای برای تعطیلی فردا گرفته نشده است و لذا فردا تعطیل نیست.

 

  • ناشناس ارسالی در

    تا آخر سال را هم بخاطر اشعه مادون قرمز و اشعه ایکس و گاما و بتا و هرچی اشعه و مش عه و پشه هست تعطیل کنید فقط تورم را با رکود که بدتر از تورمه همراه کردید!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها