|
کدخبر: 302216

گوگل هشدار داد / اشعه uv برای تهرانی ها شدید شد + تصویر

تابستان امسال از گرمترین روزها و شب‌های یک دهه گذشته است و بنا بر اعلام متخصصان میزان اشعه ماورای بنفش خورشید در تهران شدید است. این هشدار امروز توسط هواشناسی گوگل در گوشی‌ها نیز قابل مشاهده است.

جامعه گوگل هشدار داد / اشعه uv برای تهرانی ها شدید شد + تصویر

حتما برای پیش‌بینی هوا به ویجت معروف گوگل به اسم Google  Weather مراجعه کرده‌اید. این ویجت خصوصا در فصل پاییز و زمستان خیلی مورد استفاده است تا بدانید نیاز به چتر دارید یا خیر. 

در روزهای اخیر که تمامی شهرهای کشور درگیر گرمای شدید هوا شده‌اند، شاهد تعطیلی دو روزه در سراسر کشور هستیم. این تعطیلی به پیشنهاد وزارت بهداشت بود. بهرام عین اللهی،  وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر گرمای بی سابقه در کشور، وزارت بهداشت پیشنهاد تعطیلی را در روز‌هایی که دمای هوا  بالای ۴۰ درجه است  به دولت داده و منتظر تصویب این موضوع در هیئت دولت هستیم. 

دمای هوا بیش از ۴۰ درجه نشد اما اشعه ماورای بنفش کشور را تعطیل کرد. کارشناسان سلامت و هواشناسی هشدار داده بودند که تهرانی‌ها مراقب اشعه خطرناک ماورای بنفش خورشید باشند.

نکته جالب ویجت Google  Weather است که وضعیت اشعه فرابنفش را در حالت بسیار بالا نشان می‌دهد. در تصویر زیر این هشدار را مشاهده می‌کنید. 

هواشناسی

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها