|
کدخبر: 299005

پیش بینی هوای شناسی برای تهران طی روزهای آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: جوی نسبتاً پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری طی ۵ روز آینده روی استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

جامعه پیش بینی هوای شناسی برای تهران طی روزهای آینده

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌یابی عددی بیانگر جوی نسبتاً پایدار و آسمانی صاف تا کمی ابری طی پنج روز آینده بر روی استان تهران است.

طی این مدت در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی افزایش سرعت وزش باد در بعضی ساعت‌ها، وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان همچنین ورود گرد و غبار انتقالی به‌ویژه از روز سه‌شنبه (۱۳ تیر) از استان‌های مجاور مورد انتظار است.

در ارتفاعات گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات بالادست شمال شرقی استان رخداد تندباد موقت و رگبار باران با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۲ تیر) صاف در بعضی ساعت‌ها وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۳ تیر) صاف در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها