|
کدخبر: 301513

زاکانی: در موضوع حمل و نقل دانش اموزان استثنایی ما مسئول نیستیم

شهردار تهران گفت شهرداری در موضوع حمل‌و‌نقل دانش‌آموزان استثنائی مسئول نیست بلکه کمک‌کننده است و در این راستا اعتباری که در بودجه برای سرویس مدارس استثنائی پیش‌بینی شده بود را به آموزش و پرورش تقدیم کرده است.

جامعه زاکانی: در موضوع حمل و نقل دانش اموزان استثنایی ما مسئول نیستیم

علیرضا زاکانی درباره مسئولیت شهرداری برای حمل و نقل دانش‌آموزان استثنائی، اظهار کرد: « کل پولی را که در بودجه برای سرویس مدارس استثنائی پیش‌بینی شده بود به وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد. طبیعتاً امروز در این حوزه مشکل وجود دارد اما مشکل مربوط به پول ما نیست؛ شهرداری مبلغ قانونی را پرداخت کرده است.»

وی افزود: «مشکل این است که برآوردی می‌کنند که فراتر از اعتبار ماست. در این موضوع خاص ما مسئول نیستیم بلکه کمک‌کننده هستیم. شهرداری، اعتبار در نظر گرفته شده را به آموزش و پرورش تقدیم کرده است.»

شهردار تهران بیان کرد: «برای امسال باید سامانه‌ای تنظیم شود تا خودمان بتوانیم خدمتگزاری کنیم و از امسال خدمت ویژه‌ای به دانش‌آموزان استثنائی داشته باشیم. سرویس گسترده ون و ارائه خدمت به معلولان را نیز داریم که سال گذشته 20 دستگاه ون برای معلولان مناسب‌سازی شد و روز به روز در حال توسعه آن هستیم.»

 

  • ناشناس ارسالی در

    چطور شهرداری در کمک به راهپیمایی اربعین، جشن بزرگ غدیر، کمک به مساجد و پایگاه‌ها ی بسیج و مساجد و... مسئول است اما برای م علولان مسئول نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها