|
کدخبر: 300975

۲۵ پروژه راهداری تا پایان سال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد پروژه‌های فعال استان در سال جاری ۴۰ پروژه است که ۲۵ پروژه تا پایان سال افتتاح می‌شود.

راه و مسکن ۲۵ پروژه راهداری تا پایان سال

(اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ) روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری روکش آسفالت، خط کشی، تهیه ماشین‌آلات جدید، نصب تابلوها و علائم، ایمن سازی جاده‌ای و... را از وظایف این اداره دانست و گفت: تعداد پروژه‌های فعال استان در سال جاری۴۰ پروژه است که ۲۵ پروژه تا پایان سال افتتاح می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به عملیات ایمن‌سازی اشاره کرد و افزود: در این عملیات ۱۴۰ کیلومتر جاده از منظر شیب شیروانی ایمن‌سازی شد، همچنین تعویض و نصب ۲۹ دستگاه چراغ چشمک زن، اجرای نقوش در ۱۵۰ متر و اجرای روشنایی راه و تونل در ۶۹ کیلومتر انجام شده است. 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۱۲ کیلومتر جاده در استان خط‌کشی شد، اظهار داشت: تعویض و نصب تابلوهای اطلاعاتی درون جاده‌ای در ۲۰مترمربع، تعویض و نصب ۱۷۸۲ عدد علائم اخطاری و انتظامی و اجرای حفاظ بتنی و فلزی در ۴ کیلومتر از ابتدای سال جاری تا کنون انجام شده است.

غلامی بیان کرد: مشخص نمودن حریم راه یکی دیگر از وظایف این اداره‌کل است که در همین راستا ۶۲ مورد اخطار و پیگیری تجاوز به حریم، ۶۲ مورد شناسایی تخلفات، ۴۳ برخورد و قلع و قمع تخلفات و ۲۳۷ مورد ثبت و صدور مجوزات حریم راه انجام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵/۵ کیلومتر آسفالت، ۵۲ کیلومتر لکه‌گیری و درزگیری و ۱۲ کیلومتر فوکسیل صورت گرفته است.

غلامی در پایان به خرید یک دستگاه گریدر، تعمیرات اساسی و نیمه اساسی ۶ دستگاه و تعمیرات جزئی و روزانه ۱۷۱ دستگاه به منظور نوسازی ناوگان راهداری اشاره کرد و گفت: این اداره‌کل در راستای مرمت رویه ۲۰۳ کیلومتر شانه‌سازی، ۷۷۲ تن پرکردن چاله با آسفالت و ۱۵۵۰ کیلومتر تنظیم سطح بستر حریم انجام داده است.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها