|
کدخبر: 301329

منتظر رونمایی جذاب دولت برای آموزش و پرورش باشید

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری از رونمایی شبکه ملی «شجاع» با حضور وزیر آموزش‌وپرورش طی هفته آینده خبر داد.

جامعه منتظر رونمایی جذاب دولت برای آموزش و پرورش باشید

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی  درخصوص شبکه ملی «شجاع» اظهار کرد: «شبکه ملی شجاع، شبکه جامع علمی -آموزشی جامعه دانش‌آموزی کشور است. شبکه‌ای است که معاونت علمی برای حمایت از دانش‌آموزان علاقه‌مند به فناوری در مدارس طراحی کرده است.»

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری درخصوص ویژگی‌های شبکه ملی «شجاع» گفت: «این شبکه چند ویژگی خاص دارد. اول اینکه امکانات شبکه ملی آزمایشگاه‌های راهبردی معاونت علمی که شبکه موفق در کل کشور بوده است را با سوبسیدها و یارانه‌ها در اختیار پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و دانش‌آموزان قرار می‌دهد. دوم اینکه یکسری محتواهای آموزشی برای آموزش فناوری به دانش‌آموزان دارد.»

وی اضافه کرد: «سومین ویژگی این است که یکسری محتواها برای اساتید و معلمان فراهم کرده است. ویژگی چهارم این است که امکانی برای شبکه کردن پژوهش‌سراها و مجموعه‌هایی که دانش‌آموزی کار می‌کنند، فراهم می‌کند و در آخر پیوندی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و شبکه دانش‌آموزی به‌منظور امیدآفرینی برقرار می‌کند.»

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: «در شبکه ملی شجاع سعی کردیم همه خدمات معاونت علمی در حوزه فناوری و علم را که می‌تواند به درد دانش‌آموزان بخورد تجمیع کنیم که این شبکه، هفته آینده با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی می‌شود.»

 

منبع: پانا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها