|
کدخبر: 299607

خبر مهم از مراکز معاینه فنی

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: ایجاد انضباط و فضای بصری زیبا در یک مجموعه خدمت رسان می تواند در ارتباط با شهروندان و اعتمادسازی عمومی موثر باشد.

شادی مالکی در خصوص نوسازی مراکز معاینه فنی توضیح داد: این نوسازی در راستای رعایت دستورالعمل ابلاغی پیاده سازی اصول آراستگی محیط کار شهرداری تهران با هدف اجرای الزامات مرتبط با ایجاد نظم و ترتیب و استانداردسازی، از مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین آغاز شده است و بزودی در سایر مراکز معاینه فنی این ساماندهی و مرتب سازی انجام خواهد شد.

همچنین شهر تهران از بضاعت سه مرکز تک خطه معاینه فنی خودروهای سنگین برخوردار بوده که دو مرکز آن در توقفگاه‌های شرکت واحد مستقر است.

مالکی درباره برنامه ریزی انجام شده جهت پاکیزه سازی و انضباط بخشی در مراکز معاینه فنی تصریح کرد: اجرای این موضوع در چندین فاز برنامه ریزی شده که بخشی از آن مربوط به جمع آوری و مرتب سازی اقلام غیرکاربردی در مراکز معاینه فنی، تامین لباس فرم متحدالشکل برای کلیه کارکنان مراکز معاینه فنی پایتخت، ساماندهی سالن انتظار مراجعین و تأمین امکانات رفاهی برای ایشان انجام گردیده و نوسازی ابنیه، تاسیسات و تجهیزات در دست اقدام است.

وی در خصوص نحوه ارزیابی اجرای آراستگی محیط کار نیز افزود: چندین اکیپ در معاونت بهره برداری مجموعه به منظور کنترل مستمر مراکز معاینه فنی با هدف تداوم و حفظ وضعیت مطلوب تشکیل شده است. علاوه بر بحث نظارت سعی خواهد شد جهت نهادینه کردن فرهنگ نظم و ترتیب در کارکنان به عنوان یکی از ارکان اصلی فعالیت، اطلاع رسانی و آگاه بخشی‌های آموزشی در این خصوص نیز برای ایشان برنامه ریزی و انجام شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها