|
کدخبر: 299588

ورود ون های جدید به پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه ۱۹۵ دستگاه ون در روز‌های آینده وارد خطوط حمل و نقل پایتخت می‌شوند، گفت: پیگیری می‌کنیم تا با رفع مسائل مالی ون‌های تولیدی ایران خودرو سریع‌تر به ناوگان عمومی شهر وارد شوند.

جامعه ورود ون های جدید به پایتخت

جلال بهرامی با اشاره به اینکه ۶۳۰ دستگاه ون داخلی قرار بود با مشارکت شهرداری و دولت به ناوگان عمومی پایتخت وارد شود، اظهار داشت: شهرداری تهران تقریبا ۱۹۵ دستگاه از ۶۳۰ ون را قطعی کرده و الان در مرحله پلاک گذاری است.

وی با بیان اینکه این تعداد تا چند روز آینده وارد خطوط خواهد شد، گفت: پیگیری می‌کنیم بحث‌های مالی تعداد باقی مانده را که قرار بر این بوده «ایران‌خودرو» تولید کند برطرف کنیم تا ون‌ها وارد ناوگان پایتخت شوند.
این در حالیست که امین رهبر، مدیر نوسازی ناوگان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پیشتر اعلام کرد برای الباقی این ون‌ها تاکنون از سوی وزارت کشور ابلاغی صادر نشده است.
وی افزود: این ۱۹۵ دستگاه در طرح شاتل سرویس که برای نخستین بار در ایران اجرا خواهد شد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این خدمت به مساله در دسترس بودن ناوگان در ساعات مختلف به ویژه در زمان پیک ترافیک و رفع نگرانی درباره هزینه‌های سفر، کمک می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها