|
کدخبر: 298971 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران؛

بزرگترین نیروگاه خورشیدی تهران احداث شد

شهردار منطقه ۱۳ با حضور در شورای شهر تهران، توضیحاتی را درباره تغییر و تحولات این منطقه ارائه داد.

جامعه بزرگترین نیروگاه خورشیدی تهران احداث شد

محمد هادی علی احمدی درحاشیه یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: تمام اقدامات در پارک سرخه حصار به دلیل آنکه مجوز داده نمی شد متوقف شده بود. تعریض خیابان پیروزی ۱۴ سال با مشکل مواجه بود و واحدهای مسکونی فریز شده بودند که در حال حاضر با درنظر گرفتن بسته تشویقی در تلاشیم تا این خیابان از فریز خارج شود.

وی درباره احداث پروژه نیروگاه خورشیدی در پارک سرخه حصار افزود: بزرگترین نیروگاه خورشیدی شهر تهران که سالها به مناقصه می رفت و برنده نمی شد، در بوستان سرخه حصار احداث شد.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه ضعیف ترین ساختمان مناطق ساختمان های در این منطقه بوده است، گفت: تلاش می کنیم انتقال این ساختمان تا مردادماه انجام شود تا مردم نیز راحتتر به آن دسترسی داشته باشند.

شهردار منطقه ۱۳ درباره باند پرواری دوشان تپه گفت: مشاوره های هوانوردی برای این باند پروازی دریافت شده است. طول باند به آن معنا کاهش نخواهد یافت و توافق بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

علی احمدی با بیان اینکه این فضا ۸ هزار اصله درخت دارد، گفت: زمانی که اقدامات کمیسیون ماده ۵ به نتیجه برسد ۳ ماه زمان خواهد برد تا احداث بوستان را آغاز کنیم. بلافاصله پس از تحویل زمین، احداث انجام خواهد شد که به نظر می رسد این اقدام در پاییز انجام شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها