|
کدخبر: 298957 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و نجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران

نادعلی: باید اقدام قاطعانه برای دستفروشی انجام دهیم

سخنگوی شورای شهر تهران در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر تهران توضیحاتی درباره ساماندهی دستفروشان تئاتر شهر ارائه داد.

جامعه نادعلی: باید اقدام قاطعانه برای دستفروشی انجام دهیم

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن به آتش کشیدن قرآن کریم در کشور سوئد با بیان اینکه چندین بار در صحن شورا و در گفت و گو با رسانه ها در خصوص ساماندهی حریم تئاتر شهر صحبت کردیم، اظهار کرد: سالیان سال این مشکل در محوطه تئاتر شهر وجود دارد و آسیب های اجتماعی زیادی در این فضا دیده شده و شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان زیباسازی پس از مدتها طرحی خوب را ارائه داده است.

وی با بیان اینکه پس از جلسه ای که با مناطق ۱۱، ۶، شرکت ساماندهی مشاغل و شرکت شهربان و حریم بان داشتیم، برخی دوستان فکر می کردند ایجاد سازه های موقت برای بساط گستران قابل گذشت است، یادآور شد: ما وضعیتی ایجاد کرده ایم که حالا شهردار منطقه ۱۱ در صحنه حضور پیدا می کند و دادستانی و پلیس نیز وارد عمل شده و به کمک مدیریت شهری آمده است.

نادعلی تاکید کرد: اصالتا این حرف که مسئولین شهرداری می گویند ما موظف به ایجاد فضای جایگزین برای دستفروشان هستیم اشتباه است. در منطقه ۱ و ۱۹ دوستان این امتحان را انجام دادند و فضایی برای ساماندهی در نظر گرفتند اما دست فروشان نیامدند و اگر چنین فکر کنیم، طبعا ترجیح می دهند بدون مالیات بیایند و بساط کنند و سود خود را ببرند. ما باید اقدام قاطعانه ای برای دست فروشی و سد معبر در مناطق شهر انجام دهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: در فضاهایی که در طول زمان طولانی شاهد دست فروشی رها شده بوده‌ایم نمی توانیم بدون طراحی و اقدام قاطعانه کاری برای آن انجام دهیم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها