|
کدخبر: 298314

اتمام حجت رادان با این افراد

فرمانده انتظامی فراجا گفت: اگر کسی بخواهد از مأموران قانون عبور کند حتما از آن عبور می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم تعداد اندکی هنجارشکن ارزش‌های دینی و امنیت مردم را به سخره بگیرند.

جامعه اتمام حجت رادان با این افراد

سردار رادان در آیین نکوداشت شهدای سال ۱۴۰۲ فراجا گفت: از ابتدای سال تاکنون فراجا ۲۰ شهید را برای امنیت کشور (۱۰ شهید مرزبانی و ۱۰ شهید انتظامی) تقدیم کرده است.

وی افزود: ده‌ها نفر سراپا مسلح به یک برجک مرزی ایران در نقطه صفر مرزی حمله کنند، برجک توسط این افراد با سلاح‌های مختلف محاصره می‌شود، بسیار تلاش می‌شود تا رزمندگان واقع در برجک را تسلیم کرده و آن‌ها را اسیر کنند، اما ماموران انتظامی به آن‌ها حمله می‌کنند و مقاومت می‌کنند.
 
سردار رادان گفت: بر اساس اطلاعات موثق تعدادی که تلاش کردند خودشان را به برجک برسانند از فرماندهانشان درخواست نیروی کمکی در برابر آتش ایرانی‌ها کرده بودند، این نشان از مقاومت نیرو‌های ایرانی داشت.
 
فرمانده انتظامی افزود: پایان جنگ مزه‌سر مصادف شد با شهادت رزمنده‌هایی که در آن برجک بودند.
 
وی گفت: شهدای انتظامی در درگیری‌های متفاوتی جان خود را تقدیم کشور می‌کنند، در جنگ با تروریست‌ها، عملیات تروریستی (شهید شهرکی)، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و در راه امر به معروف، نیروی انتظامی شهید تقدیم کشور کرده است تا امنیت مردم حفظ شود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها