|
کدخبر: 293702

تجهیز و تقویت پلیس امنیت اقتصادی در مرزها

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد که تجهیز و تقویت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پلیس‌ امنیت اقتصادی در مناطق مرزی کشور در دستورکار قرار گرفته است.

جامعه تجهیز و تقویت پلیس امنیت اقتصادی در مرزها

سردار حسین رحیمی در جمع روسا، مدیران و معاونان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید براینکه باید با خلاقیت و نوآوری مداوم اقدامی نو و خدمتی تازه‌تر و بهتر به مردم ارائه کنیم، اظهارکرد: نباید فراموش کنیم که امروز کار و مسئولیت ما از اهمیت بالایی برخوردار است که باید هر چه بیشتر و بهتر با انجام صحیح و دقیق وظایف‌مان به مردم خدمت کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه باید محورها و بخش‌های مسئولیت خود را به درستی احصا و شناسایی کنیم تصریح کرد: باید با شناسایی همه خلاءها اجازه قانون‌گریزی از مجرمان و مفسدان اقتصادی را سلب و عرصه را بر آنان تنگ کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای خدمت بیشتر به مردم و برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی باید از جان مایه بگذاریم، خاطرنشان کرد: تجهیز و تقویت همه پلیس‌های اقتصادی به خصوص در مناطق مرزی از جنبه‌های نرم افزاری و  سخت افزاری جزو دستورکارهای ما در سال جاری است و در این مسیر از همه ظرفیت هایمان استفاده خواهیم کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به استقرار پلیس گمرک در مبادی رسمی اظهارکرد: پایش روزانه محموله‌های تجاری و شناسایی بسترهای آسیب زا منجر به ارتکاب قاچاق و به خصوص قاچاق‌های سازمان یافته به قید فوریت در دستور کار است.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، رحیمی گفت: باید با حمایت‌ها و راهبردهای دقیق و کاربردی در افقی مشخص و قابل دسترس پلیس‌های اقتصادی استان‌ها را یاری کنیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها