|
کدخبر: 294071

باید آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید هوشیار باشیم که دشمنان این مرز و بوم به دنبال تفرقه میان سپاه اسلام و مردم هستند اما این وحدت و یکپارچگی است که بار دیگر توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: مردم این دیار در کنار رزمندگان با کوله باری از عشق و ایمان و شجاعت در برابر دشمنان مسلح ایستادگی کردند و جبهه کفر را بر هم زدند.

وی خاطرنشان کرد: سیرت مردم این دیار از شروع انقلاب تاکنون و ستودنی است چرا که آن‌ها طلایه‌داران و پرچمداران امنیت پایدار در کشور هستند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران به ترفندهای جدید دشمنان در عرصه‌های جنگ ترکیبی سخت نرم و مجازی اشاره کرد و گفت:  باید هوشیار باشیم که دشمنان این مرز و بوم به دنبال تفرقه میان سپاه اسلام و مردم هستند اما این وحدت و یکپارچگی است که بار دیگر توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

رادان در ادامه مردم را شایسته خدمت و تکریم دانست و گفت: ما باید آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم.

استاندار کرمانشاه هم در این مراسم گفت: استان کرمانشاه با وجود دوران های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه با وحدت و یکپارچگی دستگاه‌های امنیتی و نظامی و همچنین وحدت و یکپارچگی خوب مردم تمامی توطئه ها را خنثی شده است.

وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و سهم بی‌بدیلی را در حفظ و حراست ایران اسلامی و همچنین تامین امنیت در جامعه ایفا کردند .

وی افزود: استان کرمانشاه توانمندی های مختلفی در عرصه های مختلف دارد و ما باید با تبدیل تهدیدها به فرصت رشد و شکوفایی استان کرمانشاه را رقم بزنیم.

منبع: فارس

ارسال نظر