|
کدخبر: 297778

کشف کالای قاچاق در این استان

نیروهای مرزبانی و انتظامی استان بوشهر موفق شدند در ۲ عملیات جداگانه محموله‌های قاچاق به ارزش ۷۴ میلیارد ریال را در بنادر ریگ و دیلم از یک فروند شناور باری و سه خودروی عبوری کشف کنند.

نیروهای مرزبانی و انتظامی استان بوشهر موفق شدند در ۲ عملیات جداگانه محموله‌های قاچاق به ارزش ۷۴ میلیارد ریال را در بنادر ریگ و دیلم از یک فروند شناور باری و سه خودروی عبوری کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران این فرماندهی ۶۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از یک فروند شناور باری در بندر ریگ کشف کردند.
 
سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به دستگیری سه نفر در این رابطه افزود: در بازرسی‌های انجام شده از این شناور ۱۸۰ طاقه پارچه به متراژ ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر، ۲ هزار عدد ابزارآلات، ۴۰ حلقه لاستیک، ۱۲ دستگاه کولر گازی اسپلیت و ۳۰ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه کشف شده است.
 
وی یادآورشد: کالاهای کشف شده از شناور لنج یادشده تا تعیین تکلیف قضایی تحویل گمرک بندر ریگ داده شد.
 
شرفی ادامه داد: در این رابطه سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
 
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه قاچاق کالا از جنبه‌های مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند گفت: عزم فرماندهی دریابانی استان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی جدی و با مخلان پدیده‌ شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه می‌شود.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز با اشاره به کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دیلم گفت: ماموران انتظامی شهرستان دیلم در راستای مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی خاکی بندر دیلم به تعدادی خودرو مشکوک که سه دستگاه خودروی سواری را به صورت همزمان متوقف کردند.
 
سردار حیدر سوسنی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، تعداد قابل توجهی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق فاقد هر گونه مجوز قانونی بوده کشف شده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها