|
کدخبر: 297037

مشکل ترافیک در این منطقه تهران برطرف می شود

معضل تردد کامیون ها در معابر محلی منطقه ۱۶ تهران رفع شد.

شهرداری منطقه ۱۶ تهران اعلام کرد: تردد کامیون‌ها از معابر محلی منطقه در ساعات غیرمجاز که به معضل ترافیکی تبدیل شده بود با همکاری پلیس راهور رفع شد.

بنا بر اعلام شهرداری ، ساعت تردد کامیون‌ها در محدوده شهری تهران از ۲۱ تا ۶ صبح و در غیر این ساعت تردد مجاز است.

کامیون‌های مراجعه کننده از مبدا شهرستان برای اینکه قبل از ساعت ۶ صبح به باربری برسند در حاشیه شهر تهران با سرعت بسیار زیاد تردد می کنند و به اذعان پلیس راهور حدود ۳۰ درصد تصادف های شدید این محدوده در ارتباط با این کامیون‌ها است.

کامیون‌هایی هم که بعد از ۶ صبح به تهران می‌رسیدند به منظور صرفه جویی در زمان، از معابر محلی ، محلات بعثت، باغ آذری و جوادیه برای رسیدن به باربری‌های شمال منطقه استفاده می‌کردند که این امر از طرفی سبب سلب آسایش اهالی و از طرف دیگر موجب تصادفات وحشتناک با عابران می شد.

شهرداری منطقه ۱۶ اعلام کرد: در نشست شهردار منطقه با رئیس پلیس راهور تهران بزرگ مصوب شد کامیون‌ها بتوانند در ساعات غیر اوج از طریق شبکه معابر شریانی و پهن منطقه تردد کنند بطوری که از ساعت ۹ تا ۱۵ از بزرگراه آزادگان وارد بزرگراه تندگویان و سپس بزرگراه بعثت و رجایی شمال شده و وارد باربری مربوطه در محدوده شوش شوند و حداکثر تا ساعت ۱۵ از خیابان فدائیان مستقیم وارد بزرگراه آزادگان و از شهر خارج شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها