|
کدخبر: 286479 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران

عوارض طرح ترافیک سال آینده مشخص شد

مجتبی شفیعی در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی لایحه عوارض طرح ترافیک سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه درآمد شهرداری تهران از عوارض طرح ترافیک در سال جاری هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: از این میزان هزار میلیارد تومان وصول شده و در تلاش هستیم مابقی نیز تا پایان سال حاصل شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نرخ پایه عوارض ترافیک برای امسال ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است، گفت: مبلغ پیشنهادی سال آینده ۵۴ هزار و ۷۵۰ تومان است.

وی ادامه داد: برای سهمیه های خاص از جمله خبرنگاران، جانبازان و گروه های خاص عدد ۲۳۴ هزار تومان پیش بینی شده بود که با ۲۵ درصد به ۲۹۳ هزار تومان در سال ۱۴۰۲ خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نرخ پایه عوارض ترافیک برای امسال ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است، یادآور شد: مبلغ پیشنهادی سال آینده ۵۴ هزار و ۷۵۰ تومان است.

وی با بیان اینکه برای کامیونت های بنز و ۶ تن نیز تخفیف ۱۰ درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: نرخ عوارض برای کامیونت های بالای ۶ تن از ساعت ۲۳ تا ۶ بامداد بین ۱۵ هزار تومان تا ۴۰ هزار تومان بر اساس سن خودرو بود که امسال ۸۰ هزار تومان پیشنهاد شده است.

ارسال نظر