|
کدخبر: 295352

بهبود مراکز ورزشی در جنوب تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: کیفیت بهسازی مراکز ورزشی در منطقه ۱۶ نسبت به مناطق شمالی بالاتر بوده است.

جامعه بهبود مراکز ورزشی در جنوب تهران

میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به مشکلات محله جوادیه گفت: فقدان پارکینگ در این منطقه مشکل به بروز چالش و نزاع‌هایی می‌شد و بر همین اساس عملیات عمرانی احداث پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین مشکلات فاضلاب و عدم بهسازی نهرهای منطقه ۱۶ و محله آذر آباد یکی از مشکلات شهروندان است که خوشبختانه آسفالت این محله و بهسازی نهرها آغاز شده است.

مظفر با بیان اینکه در منطقه ۱۶ تهران پروژه‌های بسیاری در دستور کار قرار دارد گفت: رتبه این منطقه در ۱۷۳ پروژه مستمر خوب بوده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازسازی مراکز ورزشی منطقه ۱۶ گفت: کیفیت بهسازی مراکز ورزشی در منطقه ۱۶ نسبت به مناطق شمالی بالاتر بوده است.

وی با اشاره به مجموعه ورزشی سهند گفت: متأسفانه چند ماه است سازمان ورزش درب این مجموعه را بسته و آنرا به بهره بردار تحویل نداده است.

مظفر با اشاره به فضای سبز محله جوادیه گفت: این محله حتی یک متر بوستان نداشت که در این دوره از مدیریت شهری با همکاری سازمان بوستان‌ها و مذاکره مردم با مالک، قالیشویی موجود در محله چند ده میلیارد تومان ارزان‌تر تملک شد تا بوستان محله جوادیه احداث شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها