|
کدخبر: 294891

اتمام حجت پلیس با این افراد

رئیس پلیس راه کشور از برخورد با تخلفات حادثه‌ساز خبر داد.

جامعه اتمام حجت پلیس با این افراد

جلسه هماهنگی ترافیکی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) با حضور سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور کشور و رؤسای پلیس راه و راهور دوازده استان فعال در این مراسم در ستاد پلیس راهور فراجا برگزار شد.

سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه با تأکید بر هماهنگی بین پلیس راه و راهور تصریح کرد: خط قرمز پلیس راهور تردد اتوبوس‌های درون شهری و فاقد ایمنی در مسیرهای منتهی به مرقد مطهر حضرت امام(ره) است.

وی گفت: برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در دستور کار پلیس بوده و با متخلفان به جد برخورد می‌شود.

منبع: فارس
  • پیراهن را راه ارسالی در

    واقعاً برای پلیس راهور مخصوصا پلیس راهور تهران متاسفم که بیشتر شبیه به یک سیب زم ینی شده تا پلیس. قبلاً هم مردم و رانندگا ن برای پلیس راهنمایی و رانندگی و قوانین رانندگی احترام قائل بودند و هم پلیس راهو ر برای جان و مال و وقت مردم اهمیت قائل ب ود چند سالیست که شهرها و جاده های کشور ب یشتر شبیه به جنگل بی قانونی شده که نظارت ی بر آن اعمال نمیشود مگر برای درآمد و کس ب پول. پلیس به جای اینکه با متخلفین برخو رد کند همانند مترسک در کنار بزرگراه و یا جاده ایستاده اند و وقتی از کنار آن گذر می‌کنی با تعجب شاهد هستی که افسر پلیس و راننده در درون ماشین خوابیده اند و تنها کاری که انجام نمیدهند نظارت به عبور و مر ور و حفظ نظم جاده و خیابان است. در خیابا نهای تهران هر جا که راهبندان و ترافیک بو جود می آید باید به دنبال ردپایی از پلیس راهور بگردی که با طرحی عجیب بجای اینکه ح رکت خودروها را تسهیل کند بیشتر موجب تراف یک و راهبندان و مسدود شدن خیابان شده اس ت. خیابانها در نیمه شب به بهشت و جولانگا ه موتور سیکلت و اتومبیلهایی شده که با صد ای مهیب اگزوز خود در حال مسابقه دادن با یکدیگر و حرکات متحیر العقول می‌باشند و ع لاوه بر آلودگی صوتی و ایجاد خطر برای بقی ه اتومبیلها و مردم هر شب شاهد کشته شدن و زخمی شدن گربه ها در کوچه ها و خیابانه ای فرعی هستیم که جوانان سوار بر اتومبیل‌ هایشان به مانند پیست مسابقه در حال شتاب گیری می‌باشند. این چه پلیس راهوری است که بجای اعمال قانون برای تخلفات بدنبال شنا سایی اتومبیل افراد کم حجاب و یا بی حجاب می‌باشد و نهایت اینکه کدام ماشین معاینه فنی ندارد که بواسطه جریمه آنها کمی کسب د ر آمد کند. وای بر ما و پلیس راهور ما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها