|
کدخبر: 287698

برخورد با تخلف مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس راهور برای برخورد با تخلف مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان خبر داد.

مهدی دربانی در مورد گشت مشترک سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور اظهار داشت: در پی دریافت گلایه‌ها و گزارش‌های مردمی از فعالیت و برخورد نامناسب مسافربرهای شخصی و ایجاد مشکلات در برخی خطوط از امروز اول اسفند تا ابتدای سال آینده، گشت مشترک تاکسیرانی و پلیس راهور راه‌اندازی شده است تا کنترل و نظارت دقیق در پایتخت انجام شود.

وی ادامه داد: این همکاری مشترک با پلیس راهور در مناطق مرکز شهر و حومه بازار همچنین مناطق شمال تهران با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود تا تجمع مسافربرهای شخصی و پلاک شهرستان برای مسافرگیری منجر به افزایش ترافیک نشود.

به گفته دربانی، با تاکسی‌های قانون‌شکن، تاکسی‌هایی که خارج از خطوط خود فعالیت یا اقدام به حمل بار و به صورت دربستی فعالیت می‌کنند نیز برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: این اقدام سازمان تاکسیرانی در راستای افزایش درآمد تاکسیرانان و رضایتمندی و امنیت بیشتر شهروندان سیاستگذاری شده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها