|
کدخبر: 294084

مشکلات شارژ کارت بلیت مترو حل می شود؟

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران(فاوا) به شهروندان تهرانی که از مترو و حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، وعده داد که تا ابتدای فصل تابستان مشکلات شارژ کارت بلیت ها رفع شود.

جامعه مشکلات شارژ کارت بلیت مترو حل می شود؟

سعید جهانی، درباره مشکلات شهروندان برای شارژ بلیت های مترو، بلیت های اعتباری و کارت منزلت و صف های طولانی اظهارداشت: در خصوص موضوع کارت بلیت با همکاری سازمان فاوا و مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تغییر رویکرد مواجه هستیم و از ابتدای تیر ماه راه حل هایی را عملیاتی خواهیم کرد تا بخش عمده ای از مشکلات شهروندان رفع شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم با همکاری فاوا و معاونت حمل و نقل و ترافیک، صف های طولانی برای شارژ بلیت نداشته باشیم، افزود: به سمتی خواهیم رفت که به صورت آنلاین و برخط شارژ کارت بلیت ها را انجام دهیم.

جهانی با اشاره به بازدید میدانی از روند صدور بلیت ها و شارژ کارت بلیت ها، به همراه عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در این بازدید مشکلات شارژ کارت های بلیت بررسی شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران(فاوا) در خصوص اقشار خاص از جمله سالمندان، دانشجویان، دانش آموزان، معلولان و ایثارگران که از کارت منزلت استفاده می کنند، تاکید کرد: برای این افراد به دنبال تسهیلگری هستیم تا برای ارائه خدمات شهروندان را به دنبال خود نکشیم.

جهانی اظهارداشت: تلاش می‌کنیم برای تسهیل استفاده از کارت های منزلت با دستگاه هایی از جمله وزارت علوم، سازمان ثبت احوال، وزارت علوم، آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید، هماهنگی هایی را انجام تا فرآیند ثبت نام ها و استعلام ها به طور آنلاین انجام شود.

به گفته وی، تسهیل در فرآیند صدور کارت ها نیازمند همکاری فرادستگاهی است و شهرداری تهران به خودی خود نمی تواند انجام دهد.

وی با بیان اینکه در مرحله گزار هستیم و ممکن است در این مدت زمان مشکلات شهروندان ادامه داشته باشد، گفت: شرمسار شهروندان هستیم اما تلاش می کنیم که تا ابتدای تابستان و تیرماه بخش عمده ای از مشلات کارت بلیت ها رفع شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها