|
کدخبر: 293971

کشف محل دپوی چوب قاچاق

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند قاچاق چوب و کشف یک میلیارد ریالی چوب قاچاق در شهرستان آمل خبر داد

سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیر قانونی اراضی ملی و قطع درختان جنگلی در یکی از مناطق جنگلی شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، اکیپ عملیاتی متشکل از عوامل پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان آمل با عزیمت به منطقه مورد نظر، موفق به کشف محل دپوی چوب جنگلی توسط متهمان شدند.

سردار میرزایی از توقیف یک خودروی نیسان حامل چوب در این عملیات خبر داد و اظهار کرد: در بازرسی از محل دپوی محصولات جنگلی توسط قاچاقچیان، ۲۵ اصله تنه قطع شده درخت افرا، به وزنی حدود ۱۴ تن چوب کشف شد.

وی ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات ۲ قاچاقچی محصولات جنگلی و یک راننده خودروی وانت نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از ادامه تحقیقات پلیسی در این ارتباط خبر داد و گفت: منابع طبیعی از مهمترین و اساسی ترین ذخیره موجود در کشور است که در صورت بهره برداری معقول می توانند سهم مهمی در رونق اقتصادی کشور داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر همکاری همه جانبه مردم با پلیس در مبارزه با قاچاق و سایر موضوعات امنیتی، تصریح کرد: مردم عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ايسنا

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها